На дисплеї вбудованої кавомашини з'являється повідомлення: "ТРИВОГА".

Рішення

Проблема

  • На дисплеї вбудованої кавомашини з'являється повідомлення: "ТРИВОГА".

Застосовується для

  • Вбудована кавоварка

Рішення

1. Можливо, що всередині приладу скупчилися забруднення. Ретельно витирайте внутрішню камеру приладу, як описано в Розділі керівництва користувача «Догляд та очищення».

Щоб спростити огляд і домогтися більш ретельного очищення забруднень всередині приладу скористайтеся ліхтариком.

Завантажте .

інструкцію користувача

2. Закінчивши, вимкніть прилад за допомогою головного мережевого вимикача на його правій стороні (для того щоб скористатися мережевим вимикачем, необхідно потягнути прилад на себе), а через кілька секунд знову увімкніть його.

Порада: Якщо ви вимили нагнітач з милом або в посудомийній машині, нанесіть на внутрішню поверхню нагретателя невелику кількість мастила і спробуйте посувати його так, щоб мастило покрила його поверхню.

3. Якщо після виконання описаних вище дій повідомлення жевріє, це може свідчити про несправності одного з функціональних компонентів, яку можна усунути тільки в сервісному центрі. Зверніться до контакт центру Electrolux 0800508020.

Чи була ця стаття корисною?